Pályarekord Pinarelloval

Még nem megy egy óra alatt a 54,5 km/h-s átlag? Nem baj a bringádnak már lehet ilyen színe.
A Pinarello elkészíti neked Sir Bradley Wiggins bringája színét az általad kiválasztott Pinarello kerékpárra a My Way festés keretein belül.
Senza titolo-1

A Pinarello és a Jaguár mérnökei közösen fejlesztették ki Sir Bradley Wiggins Pinarello Bolide HR kerékpárját a Nemzetközi Kerékpáros Szövetség (UCI) egy órás csúcsának megdöntésére

  • Sir Bradley Wiggins június 7-én egy Pinarello Bolide HR nyergében megdöntötte az UCI egy órás csúcsát a Lee Valley VeloParkban
  • A Jaguár aerodinamika terén világszinten is kimagasló szakértelmét felhasználva módosították Wiggins Pinarello Bolide vázát, amelyet a Világbajnokság időfutamán is használt
  • A Bolide HR esetében is ugyanazt a CFD (Computational Fluid Dynamics) módszert alkalmazták, amellyel az eddigi valaha volt legaerodinamikusabb autót, a Jaguár XE-t is tervezték
  • A Bolide HR aerodinamikus tulajdonsági összességében 7.5%-kal javultak, amely nagyrészt az egy darabból álló kormánynak, a keskeny villának és láncvillának köszönhető
  • Sir Bradley Wiggins a Jaguár Pinarello Bolide HR kerékpárját a „legaerodinamikusabb pályakerékpárnak tartja, amelyet valaha is használt”

Senza titolo-1

2015. június 5., péntek: Sir Bradley Wiggins, a brittek legendás sportolója megpróbálja megdöntötte az UCI egy órás rekordját egy új Pinarello Bolide HR nyergében, amelyet a Jaguár és az olasz kerékpár manufaktúra, a Pinarello közösen fejlesztettek.

Az UCI által jóváhagyott Bolide HR pályakerékpár Wiggins Időfutam világbajnokságon használt győztes Pinarello országúti időfutam modelljén alapszik, amelyet az egy órás csúcsdöntésre optimalizáltak, ahol a forradalmi, egy darabból álló titán kormány és váz biztosítja a tökéletes aerodinamikus teljesítményt.

Sir Bradley Wiggins szerint: „Az UCI egy órás rekord az egyik legkeményebb, embert próbáló kihívása a kerékpározásnak, ahol minden egyes másodperc számít.”

„2010 óta dolgozom együtt a Jaguár mérnökeivel, akik kimagasló tudása és szakértelme az aerodinamikusságról, valamint a Pinarello szakértelme a vázkészítésről biztosítottak arról, hogy új rekordot tudtam felállítani.”

„A Bolide HR a legaerodinamikusabb pályakerékpár, amit valaha is használtam.”

A Jaguár Land Rover autók gyártása során alkalmazott módszerek és kulcsfontosságú technológiai újítások, valamint az aerodinamikáról meglévő tudásuk felhasználásával érték el a Jaguár mérnökei, hogy 7.5%-kal sikerült javítani az aerodinamikai mutatókon.

A valaha volt legaerodinamikusabb Jaguár XE tervezésekor is használt CFD (Computational Fluid Dynamics) modell alkalmazása is részese volt annak az összehasonlító tanulmánynak, amelyben világklasszis Bolide váz minden részét analizálták a szükséges változtatásokhoz.

A Pinarello Bolide HR egy teljesen újratervezett egy darabból álló titán kormányrendszert kapott, amelyet külön Wigginsre optimalizáltak. A Laser Sintering Technology alkalmazásával készítették a teljesen újratervezett titán kormányt, amelyről eltávolították a fékeket, váltókat és szereltek rá egy innovatív könyöklőt, ami csökkenti a légnyomást és a légellenállást.

A Jaguár és a Pinarello keskenyebb villát tervezett és közelebb hozta az első teli kereket annak érdekében, hogy javítsák a légáramlást a középrész területén. Egyéb kulcs összetevők is változtak a Bolide országúti időfutam kerékpárhoz képest; javítottak az első villa felületén, és újratervezték a lánctányért és a kerékagyakat, hogy optimalizálják a kerékpár aerodinamikus képességeit.

„A Jaguár tehetséges mérnök csapata szinte mindent tud az aerodinamikáról, így igen büszkék vagyunk a Pinarelloval való közös munkánkra”, nyilatkozta John Pitman a Jaguár Land Rover vezető CDA Aerodinamikusa.

Pitmann hozzátette, hogy: „A kerékpárok ilyen szintű mérnöki tervezése és elemzése még nagyon újszerű a kerékpársportban, és ennek megvalósíthatóságát mutatta meg piacvezető szakértelmével és létesítményeivel a Jaguar Land Rover.”

A Pinarello-nak hosszú ideje fennálló kapcsolata van az egy órás csúccsal, a legemlékezetesebb 1994-re tehető, amikor az olasz kerékpárgyár a Pinarello Espada-t fejlesztette Miguel Indurain sikeres rekord kísérletéhez.

„Igazán megtisztelő számomra, hogy 20 év után Miguel Indurain számára tervezett kerékpár után, részese lehetek Bradley egy órás rekordjához készülő különleges Bolide HR létrehozásában”, mondta Fausto Pinarello, a Pinarello ügyvezető igazgatója.

„Az évek során Bradleyvel, a Jaguárral, valamint a Team Sky csapattal kialakított kapcsolatunk lehetővé teszi a Pinarello számára, hogy folyamatosan világklasszis és nagy teljesítményre képes kerékpárokat hozzunk létre.”

Mark Cameron a Jaguár Land Rover Global Brand Experience igazgatója a következőket mondta: „Sir Bradley Wiggins egy brit sport legenda, aki szerves része a Jaguár világméretű kerékpáros szponzorációjának. A Jaguár mérnöki tevékenységének világszínvonalú ajánlólevele az, hogy részt vettünk Wiggins Bolide HR kerékpárjának a tervezésében és, hogy folytathatjuk a kitűnő együttműködést a Pinarello-val.”

error: Content is protected !!