Wilier

VÁSÁRLÁSI SZABÁLYOK ÉS MEGKÖTÉSEK 2021. JANUÁR 1-TŐL – WILIER TRIESTINA KERÉKPÁROKRA

A Biondo Bike kerékpárüzlet 1999 óta a Wilier Triestina (továbbiakban: Wilier) márka kizárólagos magyarországi forgalmazójaként és márkaképviseleteként a következő új szabályokat vezette be és tekinti érvényesnek 2021.01.01-től:

I. Minden nálunk vásárolt új Wilier kerékpárhoz jár váz és alkatrész garancia is. A karbon vázas kerékpárokra és karbon vázszettekre 5 év garanciát ad a gyártó, alumínium és acél vázas kerékpárok esetében ez a garanciaintervallum 2 év. A vázgaranciát annál a forgalmazónál lehet érvényesíteni, ahol a kerékpár megvásárlásra került, és kizárólag az első tulajdonos számára érvényes. Kerékpárvásárlás esetén a vázszetten kívül eső alkatrészekre 2 év garancia van, azonban ezt nem a Pinarello S.L.R. vállalja, hanem a hatályos jogszabályoknak megfelelően a hibás alkatrész gyártója, mellyel kapcsolatos garanciaigényt úgyszintén azon a márkakereskedésen keresztül lehet érvényesíteni, ahol a kerékpár megvásárlásra került – továbbra is az első tulajdonos számára. A garancia érvényesítésének négy sarkalatos feltétele van.

  • az első ilyen, a rendeltetésszerű használat, melynek paraméterei és kifejtése a www.wilier.com oldalon, illetve a kerékpárhoz (vagy vázszetthez) tartozó leírásban megtalálható – ezt a leírást mindenki megkapja a kerékpár átvételekor. Itt külön kiemeljük, hogy egy baleset, vagy bármilyen nem anyaghibából eredő sérülés természetesen nem a garancia fogalomkörébe tartozik, így ezek nem esnek semmilyen garanciális procedúra hatálya alá.

  • a második feltétel, a garancia e-mail, amelyet szintúgy a kerékpár átvételekor mindenki helyett megcsinálunk a www.wilier.com weboldalon keresztül, és amelyet a vásárló fél felelőssége eltenni és megőrizni.

  • a harmadik feltétel a számla, nyugta vagy bármilyen a vásárlást igazoló hivatalos elismervény megléte. Ennek eltétele és megőrzése úgyszintén a vásárló fél felelőssége.

    A garancia minden nálunk vásárolt Wilier termék esetében kizárólag rajtunk keresztül érvényesíthető. 

II. Szállítási, fizetési és pénz-visszafizetési feltételek, illetve a legfontosabb ezen témakörhöz kapcsolódó kritériumok.

  • kerékpár-rendelésekor mi a gyártó által megjelölt provizórikus szállítási időintervallumokat kommunikáljuk vásárlóink felé. Ennek megfelelően semmilyen mértékű késésért, illetve az előzetesen jelzett szállítási dátumtól eltérő beérkeztetésért felelősséget vállalni nem tudunk, mivel erre semmiféle ráhatásunk nincs.

    Igyekszünk mindenkit korrekt módon tájékoztatni az esetleges szállítási időben tetten érhető csúszásokról/változásokról, de anyagi, vagy egyéb felelősséget ezért nem vállalunk. Ezekről bővebben az Online és Offline vásárlási útmutató menüpont alatt lehet tájékozódni.

  • kerékpárok és vázak esetén beszedésre kerülő foglaló, illetve előleg esetleges visszafizetéséről, nem visszafizetéséről, illetve a vásárlástól való elállás vagy ezen elállást kizáró szabályokról, illetve ezek pontos jogi szabályozási kereteiről az Általános Szerződési Feltételek menüpont alatt lehet tájékozódni.

    Szavatossági és egyéb kérdésekről pedig, szintúgy az Általános Szerződési Feltételek menüpont alatt lehet tájékozódni.

    Fizetési feltételekről és lehetőségekről ugyancsak az Online és Offline vásárlási útmutató menüpont alatt lehet tájékozódni.

III. Vázalkatrész és támogatás Wilier kerékpárok esetén.

  • a burjánzó feketepiac és a jelentős mennyiségű lopott, hamis, rossz állapotú, lekövethetetlen előéletű és külföldről különböző módokon behozott, eredeti Wilier-ként eladásra kínált kerékpárok miatt 2021.01.01-től bárminemű segítséget, információt, illetve Wilier vázakhoz alkatrészeket és tartozékokat (pl. bovdenbevezető, váltótartó papucs stb…) kizárólag nálunk újonnan vásárolt kerékpárok esetében tudunk nyújtani. Mindennemű ilyen support előfeltétele a kerékpár nálunk való korábbi megvásárlását igazoló garancia e-mail és számla, nyugta, illetve valamilyen hivatalos vásárlást igazoló okmány. Ezeknek hiányában, illetve nem tőlünk származó kerékpárokhoz nem áll módunkban vázalkatrészeket biztosítani, illetve információkat nyújtani semmilyen esetben sem. Természetesen, amennyiben a garancia e-mail, illetve a vásárlást igazoló okmány megvan, és ezek minden kétséget kizáróan igazolják, hogy a kerékpár tőlünk származik, illetve, hogy az azokon szereplő kerékpárhoz kér segítséget a vásárló fél, akkor ezekhez már másodkézben lévő kerékpárok esetén is megadjuk a szükséges segítséget az oldalainkon feltüntetett árakon. Ez azt jelenti, hogy a support-ot nem pusztán azok részére biztosítjuk, akik tőlünk újonnan megvásárolták a szóban forgó kerékpárt, hanem azoknak is, akik ezt később megvásárolják már használt termékként, és rendelkeznek a tőlünk való származást igazoló garancia e-mail-el és a vásárlást igazoló hivatalos dokumentummal.

  • ez a support természetesen garanciális procedúrára nem vonatkozik, azt kizárólag az első tulajdonos veheti igénybe, a termék tehát, csak és kizárólag az első tulajdonos számára garanciális. A garanciális feltételekről az I. pontban lehet tájékozódni.

  • természetesen a fentebbi megkötés a Wilier kerékpárokhoz kötődő support-ra és a vázalkatrészekre, illetve kiegészítőkre vonatkozik. Egyéb, nem Wilier vázhoz kötődő, de Wilier márkájú ruházati, és egyéb kiegészítő termékek megkötés nélkül bárki számára elérhetőek.